Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 17:07:35 +0300

Tere!

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/10133 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Edru küla, 
Tapa-Tartu 352,0-359,8 km (Vägeva 60 m vabaltseisva mobiilsidemasti 
paigaldus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lennundusseaduse kohaselt saadan kooskõlastusele 
60 m mobiilsidemasti

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27095222>  (menetlus nr: 
445698), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister